LÖRDAG

Godmorgon på er! Jag var upp strax innan nio och tog ut hästarna. Det är så roligt att gå ner dit på morgnarna, Frolle är alltid lika söt - gnäggar, spetsar öronen och har lite dåligt tålamod så han mumlar ganska mycket mot mig - och Exet är liksom lite blyg, han är sur för att inte visa att han egentligen också är glad för att komma ut. Han är cool, typ. Och kittlig, haha. När man spänner bakbensremmarna och magremmarna kan man lätt få en spark om man inte vet hur man ska gå till väga, han är extremt känslig. Dom trippade nästan hela vägen upp till hagen och skulle bara ut ut ut, haha. 
 
Nu ska dom vara ute i en timme till ungefär, sen ska jag ta in dom för att rida. Det blir photoshoot idag, ska bli superkul att se bilderna efteråt för jag kan se framför mig hur snygga/fina/coola dom kommer bli! Vad tror ni vi ska ta för slags bilder? :) 
 

 
Det kommer snart komma upp ett "failbilds"-inlägg här på bloggen! Håll utkik, ni vill inte missa det ;) 


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-12-08 @ 11:44:29
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|