TJOHO

Klockan är nu 00:08 och jag ligger äntligen i min sköna säng! Det tog fyra (läs FYRA) timmar att skotta ridbanan, med traktor. Jag var dock ganska pedantisk, och ville helst inte ha några hjulspår men det var svårt att dra ut allt jämnt. Men det blev bra och jag är glad att jag gjorde det så att jag och Frolle kan träna mer inför tävlingarna till våren!
Sedan åkte jag till julkonserten där jag träffade min underbara vän Felicia, som jag inte träffat på lääänge... Vi kom hem därifrån vid sju och då gick jag ut till stallet. Red bara Frolle ,med tanke på att det blev så sent, som fick gå ett lösgörande pass på nyskottade banan. Han kändes kanon och redo för ett hårdare trimpass i morgon bitti! Kul :D

Har inte hunnit gjort så mycket mer efter det, kikade lite på en film som gick på trean och käkade pizza. Fullspäckad dag, så nu ska det bli urskönt att sova! Gonatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|