TORSDAG 27/12-12

I morse var det så skönt att vakna upp till så fint väder som det är idag, solen kikar fram då och då och det är bara -5 grader. Har suttit inne hela morgonen framför datorn och tittat på när en agent från Norton fjärrstyrt min dator, virusprogrammet måsta förnyas och det funkade inte att göra det själv så vi var tvungen att få hjälp. Det tog säkert 2 timmar att förnya det.. Nu är det klart i alla fall. 
 
Ska alldeles strax gå ut till stallet och mocka, packa hö och snygga till lite i sadelkammaren. Sedan ska jag ta in grabbsen för två uteritter. Dom hade vilodag igår så det kommer bli skönt för dom att få sträcka på benen! Själv tänkte jag sätta på lite go musik i hörlurarna och rensa huvudet lite. Juste, nu kom jag på att jag måste ringa ett samtal till hästkliniken också. Får inte glömma bort det, det är superviktigt! 
 
Vad ska ni göra resten av dagen? :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|