GODMORGON

God morgon bloggisen! Tog sovmorgon idag, har inte sovit ut på otroligt länge så det var riktigt skönt. 
 
Nu tänker jag sitta här ett tag och fixa lite inlägg och filmer. Så det blir bloggförmiddag för mig. Sedan ska jag ut och rida på långtur med Frolle. Tänkt att jag ska rida mot "Änga" där det finns en massa mysiga stigar, ligger dock ganska nära nya E4 så får inte släppa ut helt ifall att det skulle hända något. Frolle älskar att få sträcka på benen där, så det ska bli riktigt roligt faktiskt :) 
 
Bild från vintern 2011 i hopputrustningen. Finfrolle! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|