NOVEMBER

Har helt glömt bort att det blivit ny månad, det är ju för fasen November nu! Denna mysiga månad har varit otroligt efterlängtad. Den kommer bjuda på det ena och det andra. Inplanerat är Ryttargalan den tionde, alltså nu till helgen. På måndagen därefter är det föreläsning på klubben, "Bäst när det gäller" med en ponnypappa som tidigare varit hockeyspelare och har därav mycket erfarenhet av mental träning. Sista November är det Stockholm International Horse Show, har bara varit där en gång tidigare så det ska bli riktigt roligt! På REAL blir man nämligen bjuden dit, så vi ska förmodligen (som jag har hört) åka ner och titta på fredagen. 
Sen har jag inget annat planerat, men det känns ändå som att jag kommer ha fullt upp. Jag kommer verkligen träna med Frolle nu också, nöta på ökningarna, skolorna, skrittpiruetterna och enkla byten. Vi ska vara fit for fight till våren, helt klart!
 
 
 
Nu tänker jag sätta mig ner och skriva första "Veckans...". Det kommer skrivas om en otroligt inspirerande och riktigt ball tjej. Håll i hatten, snart kommer det! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|