VÄLKOMNA

ÄNTLIGEN kan jag meddela att bloggen är klar för er bloggläsare. Ny blogg, ny bloggportal, ny header, ny design, ny start. Det ska bli riktigt skönt med blogg.se igen, eftersom blogger bara kändes rörigare och rörigare. Och med denna "nystart" tänker jag också att jag ska försöka uppdatera er bättre och med mer intressantare inlägg. Bra va? :D 
 
Jag vill tacka min fina vän Erica Schedin för att hon har ställt upp med att göra en header och sätta in allt åt mig, tack tack tack till dig
 
Nu ska jag sätta fart och börja vår nya resa med lite nya och fräscha inlägg.
 
 


Kommentarer
Postat av: Erica

vsg pillan :) lycka till med den nya bloggen<3

Svar: Tack Erica <3
Pernilla Hägglund

2012-11-01 @ 18:24:54
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|