2 YEARS OF HAPPINESS

Idag firar vi min och Frolles två-årsdag! 17/4 2011 rullade den prickiga ponnyn in på min gård, jag skrev på pappren och red för första gången på min egenvalda fina fina snöflinga. 
 
Tiden har gått så himlans snabbt. Minns det fortfarande som igår när vi åkte hem från nästan varje tävling med en blågul rosett i framrutan efter en lokal tävling. Hur snabbt har vi inte utvecklats egentligen när vi nu startar nationellt med godkända resultat? På 2 år har jag skolat om Frolle från hopponny till dressyrponny. Dom bästa två åren i mitt liv. 
 
Här kommer några bilder från olika tävlingar och träningar under dessa två år som gått..
 


Kommentarer
Postat av: Erica

Stort Grattis till er <3

Svar: Tack <3
Pernilla Hägglund

2013-04-17 @ 23:41:49
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|