AAAAAAAA

Tjoho! Idag är jag mer än glad, igår kväll fick jag fb-meddelande från min svenskalärare där det stod att min muntliga presentation var jättefin och att hon bedömde den som ett A. HUR JÄVLA BRA?! Känns riktigt riktigt skönt att börja nationella proven med ett stabilt A, på den delen som jag var riktigt nervös över. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv och mitt tal som jag kämpade flitigt med. Det var tufft att rulla igång, men nu i efterhand var det så värt att lägga ned den där extra tiden på det! Jag kan, jag vill, jag ska - powerwords. 
 
Nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte hunnit läsa under helgen och sedan ska jag gå ut och motionera Exet. Efter det ska jag och mamma åka in till ridskolan så jag får känna på helgens program med Frolle. Har inte ridit igenom FEI Lagtävlan sedan i Oktober, bara delar ur det på domarkursen... Men det ska gå bra ändå, för vi kan det här (mental träning)! Ska även rida igenom FEI Mästerskap, mitt favvoprogram. Ikväll hör ni mer från mig igen, alltså! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|