Den enda gången jag backar är när jag tar sats..

Hallå ♥
 
Vilken solig dag det varit, eller är, idag. Helt underbart! Jag är klar i stallet för idag, ska bara ta in dom ikväll. Frolle var så himla söt idag. När jag gjorde i ordning honom ville han hela tiden gosa och slicka på mig, speciellt i ansiktet haha. Gofisen! När vi skrittade fram gick han ner i dikena och styrde in i skogen. Så det fick bli lite klättring och skogsridning idag. Jag tror han tycker det är skönt att all snö är borta så man kan gå lite som man vill och inte bara på platta vägarna. Det tycker jag också ;) 
 
Nu väntar jag på att tdb ska öppna anmälan till Umeå. Skulle egentligen anmäla till Segersta, men nu är den tävlingen helt plötsligt borta?! Så jag anmäler till den i Umeå så länge. Sedan ska jag ut och springa/promenera i vårsolen och sedan köra lite styrka. Skön söndagseftermiddag! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|