KÖPA?

   Kollade igenom Hööks lite snabbt för att kika på grejer som måste införskaffas innan jag "renoverar" stallet. Praktiska saker som egentligen behövs för att få det enklare, snyggare och öppet i stallet och sadelkammaren. Hittade även täcket och skärpet som jag kan bli bra. Skärpet matchar till Frolles utrustning och täcket kan vara bra under transportresor när det blir lite varmare. Frolle blir lätt överhettad när man åker så han skulle verkligen behöva ett täcke i tunnare material som absorberar bort svetten utan att värma honom. 
Skärp. 
Svettäcke.
Bästa pälsglansen som finns! 
Sadelhängare.
Hjälmhängare.
Täckeshängare som man kan vika in mot väggen.
Spolslang. 
Fodertunna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|