Tisdag

Hejsan! Första riktiga skolveckan har börjat och jag ligger hemma i sängen och mår dåligt.. Började känna mig dålig redan i söndags, men hängde med till Västerbo Stuteri för studiebesök igår ändå. Borde nog ha stannat hemma för det var verkligen jobbigt att gå omkring, svettas och frysa om vartannat och sedan sitta på två timmar på en buss med trasig ac hem. Inte min dag kan man säga ;) Stannade hemma idag och har legat i sängen framför avsnitt efter avsnitt av Arrow - bästa serien! 
 
Nu ska jag krypa i ridkläderna och rida ut en sväng med Frolle. Jag fick avboka programträningen för Lena eftersom jag inte riktigt känner att jag skulle klara av att rida så pass seriöst idag. Därför blir det en lättsam uteritt på hacket i skogen idag och pogramträningen flyttas fram till imorgon! 
 
 
Jag är då ägare till den helt klart snyggaste ponnyn i Sverige! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|