Today

Lycklig i hela kroppen! Vaknade till världens gulligaste sms från världens gulligaste pojkvän, fick till min provoceringdebut och åker till Vännäs för Norrlandsmästerskapen och två nationella klasser i morgon.. Wiho, livet leker! 
 
Idag ska det putsas, packas och göras i ordning. Älskar dagen-före-tävling-dagar, världens mysigaste och att bara vara i stallet och fixa hela dagen är bland det bästa som finns. Frolle ska tömköras senare ikväll när regnet förhoppningsvis har upphört, Exet ska få intervalla och jag ska även rida Buttler. Sedan ska Frolle såklart också få sig en varm duch med massor av schampoo så han är ren och fin på sina vita fläckar hela helgen! Det som är vitt SKA vara vitt, och inte smutsgult. Eller hur? ;) 
 
Uppdaterar er live under dagen från iphonen. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pojkvän? Vänta va? Det har du inte nämnt förr, vem är han?

2013-08-03 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|