1 månad

Idag har jag haft och ägt Leon i en hel månad. En otroligt härlig månad känner jag, jag trivs verkligen med honom och jag kan absolut se oss på tävlingsbanorna i framtiden. Han är en så himla trevlig individ, lätt att ha och göra med och galet snäll och gosig. Ibland funderar jag på om det verkligen är en tvååring som jag har i stallet. Jag tycker vi hunnit med precis så mycket som jag ville denna månad, kanske inte riktigt enligt planeringen man "ska" gå efter men man kan inte alltid följa det. Jag hänger på honom, jag har suttit på honom (men åkt av..) och han har åkt i våran transport. Det är väl hemskt bra framsteg tycker jag! 
 
Ser fram emot nästa månad och alla månader efter det. Vi kommer nog bli ett riktigt bra team! Finaste lille Leon ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|