2013-12-07

Helgens i princip alla planer är inställda. Cissan skulle ju komma hem och "rida in" Leon i helgen samt ha en clinic för alla klubbmedlemmar. Men eftersom alla tåg från Skåne är inställda kommer hon inte hem, så allt blev struket. Verkligen verkligen jättetråkigt. Jag säckar dock inte ihop för det! Jag kör på hemma själv med mamma i så fall vad gäller Leon. Vi har ju backat och för tillfället är nästa steg att sitta upp och rida. Jag har lärt honom allt annat så varför ska jag inte kunna detta? Det är bara att prova och läsa av honom därefter. Vi har blivit riktigt bra vänner och känner varandra bra, så jag tror absolut det kommer bli enklare denna gång. Men jag skickade ett meddelande till Cissan och frågade efter några konkreta tips, det är ju alltid bra! 
 
Frolle ska om jag får tag på en fotograf ridas i djupsnön, annars flyttar jag det till i morgon och kör på en till uteritt idag. Ikväll ska jag börja skotta banan så det går att rida där, så man kan jobba och träna ordentligt inför 2014's tävlingssäsong. 
 
Sen tänkte jag hinna med att träna och plugga lite också, fullt upp hahaha.. Men emellanåt tänker jag kika in här och uppdatera er! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|