2:a advent

Godmorgon allihopa! 2:a advent, snö, sol och 10 minusgrader.. - hur mysigt?! 
 
Jag ska snart gå ut och ta in Leon och göra i ordning honom för dagens aktivering. Vi fortsätter på gårdagens arbete idag och det ska bli spännande. Men vi har tagit det mycket lugnare och steg för steg nu så jag hoppas det går bra! 
Lite senare idag ska jag och Frolle rida på en åker i djupsnön och bli fotograferade. Just nu verkar det som att det kommer bli en vinröd outfit. 3 mot 2! Det var längesen jag red i den så det blir nog bra. Den vita skulle jag tro kommer smälta in väldigt i bilden. Men det kan hända mycket i kommentarsfältet på ett par timmar.. ;) 
 
Vad ska ni göra denna urfina söndag? :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|