Åker tåg

Godmorgon allihopa, jag sitter på tåget till skolan. Jag älskar onsdagar! Jag har sovmorgon, en lektion som är älsklingskommunikation och kommer hem halv två. Idag när jag kommer hem ska jag kila ut till stallet på en gång. Frolle är först ut med en uteritt. Det blir nog lite klättring och intervaller, det var länge sedan. Sedan ska jag gå på en promenad med lille Leon, hänga lite i stallet och bara gosa. 
Resten av kvällen får vi se vad jag hittar på, kanske åker och gymmar lite med en kompis eller så stannar jag hemma och bakar kladdkaka ;) En bra dag ska jag ha i alla fall, och än så länge har den varit finfin! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|