Hejsan.. Förlåt, igen! Känns inte som att jag bloggar mer än om att jag inte bloggar, haha.. 
 
I alla fall, min födelsedag var superbra. Jag fick en massa fina presenter från Fredrik, vänner och familj. Jag ska självklart fota allt så snart jag kan! 
Idag hade vi "minijulafton" för att även fira med min syster som åker tillbaka till Halland och firar den riktiga julen där. Vi klädde granen och åt julmat samt delade ut lite julklappar. Jag red även på Leon idag, vi travade till och med. Jag tror Fredrik filmade allt så jag ska lägga upp det sen. 
 
I morgon är det träning med Frollsen på ridskolan och ett förberedningsmöte inför ungdomsridledarkursen jag ska gå. Det ska bli skoj! Jag ska verkligen försöka ta mig tid till att skriva mer här nu. Ni får ha det så bra så länge i alla fall, kram! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|