God jul

God jul kära läsare! Jag hoppas ni får en helt underbar julafton med massor av god mat, fina presenter och goa människor omkring er. Alla ni är guld värda, glöm inte det. 
 
 
Jag startade julaftonen med att åka till Friskis på julgympa. Det var nästan 100 pers på passet, två ledare och riktigt roliga rörelser. Mina lår är helt slutkörda, haha. Sen har jag tömkört både Leon och Frolle. Båda två kändes superfina och bebisen vart jättetrött i både kropp och knopp tror jag! 
Efter jag varit hos hästarna gick jag in och tittade på Kalle Anka och tryckte i mig choklad. Vi har precis ätit julmaten och ikväll ska vi öppna juklappar och gå midnattsmässa (heter det så?). Jag älskar julafton! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|