Leon idag

Idag red jag Leon igen. Longerade först och han var verkligen pigg, sprang som en tok och var lite bråkig. Måste vara skönt för honom att komma in på ridbanan där underlaget är mjukt och halkfritt jämfört med i hagen där det är blankis. Efter en stund bled han trött i alla fall och då satt jag upp och red. Han har redan lärt sig att följa fyrkanten mer och att stå stilla även om man har korta tyglar. Han är så otroligt snabblärd. Himla roligt att jobba tillsammans med honom, älskade lillgrabben! 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Är det också din? Vad har du för mål med honom? :)

Svar: Ja, det här är också min. Jag köpte honom i November så han har inte varit med så länge! Jag gör ett inlägg om målen :)
Pernilla Hägglund

2013-12-29 @ 20:49:54
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|