På väg hem

Hejsan! Just nu uppdaterar jag er från tåget på väg till Hudiksvall. Jag har haft två riktigt bra dagar hos min bästa vän. Igår käkade vi tacos och gick på basket, heja dragons! Det var luciabasket och derby. 
Idag har vi gått på stan hela förmiddagen tills det att det var dags för mig att åka iväg. Äntligen är alla julklappar köpta och dessutom en del till mig själv också! 

Klockan fem ska jag vara träff med utvecklingsteamet. Vi ska äta tacos och göra någon aktivitet tror jag. Ska bli kul! Men egentligen vill jag stanna hemma och rida.. Det får vänta till i morgon :) Jag uppdaterar mer senare! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|