BILDMINNE

 
Detta var bland dom första bilderna jag klickade med min systemkamera någonsin. Dagen efter att jag fick hem den gick jag ut till hästhagen, mixtrade lite med lite olika inställningar och provade på allt - och tog såklart bilder på ALLT också. Shit vad jag hängde på av avtryckaren då, haha! Men jag fick ju ändå en del riktigt fina bilder, vilket chansen är större för om man tar många bilder hela tiden. Den här bilden är jag ruskigt nöjd med. Färgerna blev otroligt fina och ja, det är en del misstag i den men jag tycker det är det som gör den fin. So special ♥


Kommentarer
Postat av: matilda

super härlig känsla i bilden!

Svar: Ja visst är det! Tack!
Pernilla Hägglund

2013-01-19 @ 22:11:22
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|