Ariat på Hööks

Nu har Hööks även börjat sälja Ariat's produkter i webshopen och i butikerna! Själv skulle jag verkligen vilja införskaffa mig ett par Jodhpur Heritage III Zip ARIAT, supersnygga och ska även vara supersköna. Men tvekar på grund av priset.. Jag vet att dom är värda varenda öre, men jag vet inte. Någon som vill bjussa?? 
 

För övrigt tycker jag det är bra att Hööks säljer produkter av större märken. Ibland kan man ju få leta som en galning på alla webshops som finns för att få tag på en viss produkt, men nu kan man köpa med sig när man ändå köper foderhinkar på Hööks liksom. Det är ju superbra, eller hur? :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|