Beställt

Igår beställde jag lite grejer från Börjes för en gångs skull, haha. Det blev en tömkörningsgjord i läder, lädertömmar, tränshängare och nya flughuvor. Egentligen hade jag tänkt köpa samma grejer från Hööks, fast gjorden i syntet. Det hade då kostat lika mycket som om jag skulle beställa en i läder från Börjes för att både gjorden och tömmarna var lite billigare där. 
 
 
Eftersom att jag ska lägga in mer tömkörning i både Frolles och Exets träning nu känns det som ett smart drag att ha en riktig tömkörningsgjord och korrekta tömmar, för att kunna koppla rätt och smidigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|