Lördag

Hej! 
 
Ni får ursäkta min u-r-k-a-s-s-a uppdatering senaste veckan, men jag har varit upptagen med annat. Idag har jag varit iväg till Bollnäs Ridsällskap med Erica och kollat på några klasser på deras regionala och nationella storhäst dressyr. Många vackra hästar och några som inspirerat. Det var så otroligt kallt att sitta och titta på vi beslutade oss för att åka hem efter att vi sett hemmaekipagen i Msv C:2, så vi missar klasserna jag egentligen ville se - FEI  Prix S:t George och Msv A:1, men men.. Nu kan jag ta det lite lugnare i stallet här hemma istället innan jag ska åka på cruising. Frolle ska tömköras och stallet ska fixas. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|