Tisdag

Hejhej! Blivit väldigt många bild- och filminlägg här dom senaste dagarna, och ändå har jag mer att visa haha. Erica fotade mig och Frolle igår i en lite vackrare outfit. Dock sitter jag som ett krupp på dom flesta bilderna. Jag rider inte barbacka lika ofta som förr längre och Frolle kändes inte riktigt loss så jag koncentrerade mig mer på det än hur jag själv såg ut. Vi tänkte göra en liknande fotografering igen lite senare i sommar för att få lite finare "fart-bilder". Men det blev ändå väldigt många fina och jag hoppas ni vill se dom lika mycket som jag vill visa dom! Här får ni ett smakprov på gårdagens fotografering och om ni vill se fler bilder kommenterar ni. Simple as that! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Erika

fin bild :)

Svar: Tack :)
Pernilla Hägglund

2013-07-09 @ 11:44:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Vera

Åh så fint, mer bilder! :)

Svar: Tack :D
Pernilla Hägglund

2013-07-09 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|