Bollnäs dag 2

Idag är det tävlingsdag två i Bollnäs. Jag kom tyvärr inte med i lagtävlansprogrammet så vi åker dit för att rida endast mästerskap. Men det gör inte så mycket, då kan vi satsa helhjärtat i den och inte behöva spara på krafterna innan en andra start! 
 
Hoppas Frolle är lika taggad som jag! Han står ute i hagen nu och mumsar i sig gräs tillsammans med sin bästis. Energi verkar han då ha kvar - han sprang som en galning och såg så glad ut igår i hagen när vi kom hem. Vi åker strax före två idag, så jag har gott om tid på mig. 
 
Vi hörs mer ikväll! :) 
 
 
Glöm inte att kika in på "pakettävlingens" vinnares blogg, Johanna Kolm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|