Dissar

Det var verkligen längesen jag dissade eller hissade något men nu är det dags igen för en diss! 
 
Dissen går till korta kavajer på dressyrtävling. Fler och fler har börjat tävla i det nu och jag kan inte låta bli att störas, haha. Jag tycker det ser ut som att något fattas och benen ser liksom kantiga och läskigt långa ut. På något sätt skär korta kavajes av benen mer, eller hur jag ska förklara. Vanliga, långa dressyrkavajer ska det vara. Och allra snyggast är det såklart med frack! 
 
Korta kavajer kan stanna hos hoppryttarna, där passar det riktigt bra till och med under en ridväst. DISS till korta kavajer på dressytävling! 
 

En sån här snygging ska det vara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|