Duscha

Nu när det har blivit varmt och skönt ute även på kvällarna har jag börjat med att duscha Frolle dagen innan tävling! Försöker även få Exet duschad ibland, bara för att få bort lite päls och bara svalka av kroppen liksom. Båda två tycker det är jätteskönt, men F gillar dock inte att bli duschad i ansiktet medan Exet älskar att dricka ur slangen. Haha! 
 
För någon vecka sedan var Erica med och fotade medan jag duschade Frolle. Blev en del bilder, men dock var vi rätt sent ute så ljuset var inte det bästa! Men bjuder på några i alla fall :) 
 


Kommentarer
Postat av: jennifer

fina bilder:)

Svar: Tack! :)
Pernilla Hägglund

2013-06-07 @ 23:38:49
URL: http://jenniferahlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|