God morgon!

God morgon ♥ Jag har släppt ut hästarna så Frolle hinner vara ute ett par timmar innan vi åker, mockat och packat det sista. Vid halv elva ska jag plocka in dom och borsta samt knoppa Frollisen. Innan dess ska jag äta frukost och packa in i bilen! Årets mest efterlängtade helg är här, wiihooo! 
 
Om det är någon av er som kommer vara på Gripens RF nu under tävlingarna får ni gärna komma fram och prata :) 
 
 
Jag och Frolle i Gagnef under en elitomgång 2011. Mycket har hänt sedan dess! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|