God morgon

God morgon ♥ 
 
Jag har redan varit ute i stallet en snabbis och släppt ut hästarna och mockat. Frolle verkade ha sovit gott i nya boxen, men som vanligt var han på hugget att komma ut i hagen. Han är så söt som pratar med en hela tiden när man sätter på grimmorna och när man plockar fram grimskaften blir han som tokig. Haha, gullisen! 
Tänkte snart gå ut och rida. Tror faktiskt att jag bara ska skritta båda två på hacket. Exet var lite trött igår när jag tömkörde honom och Frolle har ju gått ganska hårt senaste veckan så två dagar med endast skritt tror jag blir bra nu så han får röra bort eventuell mjölksyra som sitter kvar. 
 
Just ja, lika bra att säga det nu... Min dators lösenord går ut idag och man kan bara byta det om man har skolans internet, så jag kommer uppdatera mer från mobilen än från datorn i morgon. Ska ta med den till skolan på måndag och få det bytt så jag kan använda den som vanligt sen! Kanske att jag provar starta upp min andra dator men den är så himlans seg.. Ni märker! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|