Snabbis

En snabbtitt in här, känner mig så dum som inte uppdaterat! 
 
Jag har jobbat mycket senaste dygnen, igår jobbade jag även till 1 på natten för att vi skulle blir klar med första skörden. I morse vaknade jag upp med nackont och trött kropp så jag gick och la mig vid 10 igen och sov till halv ett. Då kom Eva och laserbehandlade Frolle som var mycket finare och mer "harmonisk" än förra gången. Inga spänningar i nacken efter att jag bytt bett, roligt att det gav resultat, och jämnare i bogarna! Han vilar idag och Exet blir motionerad av Erica. Själv ska jag in till stan och ha en "dressyrkväll" med ridklubbens "dressyrtanter". Vi ska äta och kolla på filmerna från dressyrstaffetten och sen blir det också prisutdelning. Den lektionsgrupp som fått bäst procent vinner, såklart! 
 
Tränade med Frolle igår och det gick bra. Han har utvecklats mycket i skolorna nu, så nu jobbar vi med övergångar mer. Han kändes riktigt bra faktiskt! 
 
Jag lovar att jag ska försöka komma igång med inläggen igen! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|