Sommarlov!!

Nu kan jag stolt säga att jag klarat av att pendla fram och tillbaka till Gävle i ett skolår! Nästan ingen trodde jag skulle klara av det, men det gjorde jag. Jobbigaste perioden var i vintras, men det gick ju. Nu har jag äntligen äntligen sommarlov och det känns så jäkla skönt! 
 
Vi hade avslutning igår på Läkerol Arena, middag och tal samt stipendieutdelning. Supermysigt var det! Så stolt över min fina vän Johanna som fick årskurs 1 stipendiet, det förtjänar hon så mycket! 
 
Nu är jag hundvakt åt världens finaste Indra. Typ världens gosigaste hund, utan tvekan! Nu ska vi leka lite, så vi hörs mer sen! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|