Tävling, eller inte?

Hate to say this, men tävlingen kan komma att bli inställd för mig. Mamma var tvungen att åka till min syster i Söderköping i morse som mår väldigt dåligt och fått åka in till akuten, vilket är ca 5-6 timmar från oss med bil. Vet alltså inte riktigt när mamma kommer hem igen, men eventuellt kommer min andra syster Annika skjutsa ner mig och Frolle i morgon så kommer mamma dit. 
 
Jag hoppas verkligen allt löser sig. Jag har längtar efter denna tävling hela säsongen... Jag uppdaterar er om läget så fort jag vet, men ni får hålla tummar och tår för att jag ska kunna åka! ♥
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas allt fixar sig för er!

Svar: Det gjorde det! :D
Pernilla Hägglund

2013-06-27 @ 20:13:30
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Matilda

Hoppas allt fixar sig för er!

2013-06-27 @ 20:13:31
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|