ÄNTLIGEN HELG!!

Hej på er! Äntligen lördag, äntligen helg. Den här veckan måste jag säga verkligen har gått fort. 
 
Jag ska kila ut till stallet strax och göra allt klart, packa lite osv. Senare idag ska jag och Frolle vara med på en domarkurs, som ekipage att döma. Vi kommer rida rörelser ur FEI-programmen och en drös med domare ska alltså diskutera och komma fram till bästa poängen som passar det utförda momentet. Det ska bli roligt och framför allt skönt att rida i ridhuset och checka av hur han känns inför morgondagen. Då ska vi åka till Bollnäs och starta en LA:1 och LA:P1. Från 26 startande i LA:P1 i Fagersta till endast 2 i Bollnäs - lite skillnad? Haha.. Han kändes kanon igår så vi får hoppas att det håller i sig! 
 
Ikväll ska jag gå hem till Jennie, som bjuder på en födelsedagsmiddag. Hon fyller 18 till veckan, den lyckosten.. Det ska i alla fall bli jättekul! 
 
Vi hörs mer under dagen, om jag får någon lucka vill säga :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|