ÄNTLIGEN...

Äntligen fungerar blogg.se som vanligt igen - buggarna är fixade. Skönt! Det är därför jag inte uppdaterat så bra under helgen. Kändes liksom inte så nödvändigt när det ändå inte var någon som läste dom. Märktes på statistiken att det inte bara var jag som hade problem! 
 
Lite update då: 
 
♥ Jag har som sagt lagt ut massor av hästprylar som jag haft till salu, men har endast haft oseriösa köpare på grejerna. Liksom jag har lagt ned tid till att leta fram prylarna det är intresse på, fotat dom, tvättat och tankat över på datorn och sedan skickat dom. Tacken jag får är osvarade meddelanden, dock är dom visade. Jävlar vad irriterad jag blir på sådana människor. Nu skickar jag så gott som dom sista bilderna till en intresserad, sen får det fan vara. Det tar bara en massa tid. Orkar inte hålla på med det här nu! 
 
♥ Som jag nämnde i ett inlägg i lördags hade vi programträning för Lena. Jag och Frolle red FEIs Mästerskapsprogram. Hör och häpna, FROLLE GJORDE EN RIKTIG TRAVÖKNING!! Helt otroligt. Visst, inte som värsta Grand Prix-hästen men framfötterna flög framåt i alla fall och vi fick våran första 7:a där. Kul! Hela ritten slutade på 63,65% - alltså nytt personbästa. Dock himlans synd att det inte var tävling, för då hade kanske fler sett på resultatet mer som ett resultat och inget "låtsas resultat", eller nåt. Vet att många tycker så, då många säger "men det var ju bara programträning" och klappar mig på axeln. Procent som procent, Frolle var grym och det var faktiskt jag också. Vi hade en del missar, men dom är bara att skratta åt! Det var skitkul att rida. Helt enkelt. 
 
♥ Exet hamnar lite på sidan av denna vecka. Fokusen kommer ligga på att förbereda Frolle så bra som möjligt inför helgen då vi åker neråt i landet för att tävla. Erica reser bort under några dagar så då har jag alltså båda hästarna, vilket kommer funka under torsdag och förhoppningsvis fredag, kanske även lördag innan vi åker. Hoppas plutten inte tar illa vid, han är ju exakt lika mycket värd ändå. 
 
♥ Mitt sportlov är slut. FAN
 
 
Mitt vackraste kex... 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|