GODMORGON

Jag vaknade strax efter åtta idag, på en lördag?! Jag trodde jag i alla fall skulle sova tills mamma och pappa kom in, vilket är runt 10. Jag gick till stallet och tog ut hästarna, så fick dom komma ut lite tidigare. Skönt för dom!
Nu ska jag snart äta frukost och sedan ska jag och Erica skrapa av ridbanan. Underlaget just nu är tinad snö som sedan fryst på, så det är verkligen gropigt. Har inte ridit där på veckor, men om det blir bra efter skrapningen kanske jag vågar mig på att rida där. Om inte annat så kommer ju snön försvinna fortare om det är mindre, så snart är gruset framme igen! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|