POWERWALK

 
Bild från instagram, där jag heter så enkelt som pernillahagglund! Tog en powerwalk med Frolle nu på kvällen efter att jag putsat utrustningen och packat. Sist jag promenerade med honom var han himla fin under passet dagen därpå, så förhoppningvis hjälper det nu också! Vi såg en massa olika djur idag, och måste ge Frolle en eloge för hur duktig han är på att hålla sig i skinnet trots skällande hundar som springer mot honom, rådjur, rävar och massor av olika konstiga ljud. I morgon ska vi rida en LA:P1 på ridklubbens påskdressyr, det ska bli skoj! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|