PROGRAMTRÄNING // TACOS

Om några timmar ska jag och mamma lasta Frolle och styra mot ridskolan igen. Dom har ordnat programträning för juniorerna mellan 16-18 med tacos efteråt - hur mysigt?! Jag ska vara sekreterare mellan 16 och 16:30 och rider själv 17:55. Får se hur det går för mig att skriva, haha. Jag har faktiskt aldrig gjort det förr, så det kan bli spännande. Tur det "bara" är programträning och inte tävling! 
Dom har även ordnat med filmare som filmar varje ekipage. Under tacosen ska vi titta igenom filmerna allihopa tillsammans och diskutera ritterna. Det ska bli jättekul! 
 
Brukar era klubbar också ordna sånt här? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|