TISDAG 12/3-13

Jag är fortfarande sjuk, men vägrar att bara ligga och inte göra någon nytta. Så jag försöker jobba på lite uppgifter från skolan, blogga, kollar tävlingsdatabasen och ska snart gå ut och göra klart i stallet. Får se om jag orkar, eller får för mamma, åka in och träna med Frolle ikväll. Annars får jag göra det bästa av det och försöka rida hemma istället. 
Jag kikar grundligt igenom filmerna på mig och Frolle från helgen som jag också ska ladda upp här under dagen. Håll utkik! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|