VET NI VAD?

Hahaha, jag måste bara berätta... Vet ni vad Frolle gjorde i onsdags? 
Jag stod och borstade Exet på gången och som vanligt la Frolle upp huvudet på mitt huvud och vilade. Sen började han leka med toffsen på min mössa och efter en stund bet han tag i mössan, drog in den i boxen, la den i den ENDA bajshögen han hade och STÄLLDE SIG PÅ DEN?! Sedan tittade han upp på mig med värsta skadeglädjen i ögonen. Hahaha, shit vad jag skrattade! Fast det var ju lite äckligt också... 
 
Brukar era hästar också hitta på sånna här tokigheter, eller är det Frolle som är special edition? 
 


Kommentarer
Postat av: matilda

Hahaa bus häst! ;)

Svar: Haha, verkligen!
Pernilla Hägglund

2013-03-22 @ 21:11:20
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Erica

hahaha, jag srattar varje gång jag hör det X) du har en sp häst pillan :)

Svar: Hahaha, jag också varje gång jag tänker på det! Måste vara så ;)
Pernilla Hägglund

2013-03-22 @ 21:42:03
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|