2013-05-10

Hej svejs! Hoppas ni gillade fotona jag la upp i förra inlägget! 
 
Jag är klar i stallet för idag. Red markarbete med Frolle på banan över cavaletti och studs. Han kändes super och tyckte det var roligt! Men det kändes att han blev trött i bakbenen av studsen, men det är ju det som är meningen. 
Exet reds ut en sväng. Han var lite trött i kroppen i början innan vi kom igång ordentligt men travade på bra och galoppen var också helt okej.
Strax kommer två tjejkompisar över, vi ska laga middag och sedan ha en filmkväll. Har inte träffat dom på ett tag så det ska bli skönt att prata ikapp! 
 
 
Bästa tjejerna när vi var i turkiet förra året! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|