Bommar ♥

Jag älskar bommar, dom kan göra underverk. Idag ökade Frolle traven, på riktigt, utan större problem. Tack vare mitt kämpande med bommar. Och på bara några veckor har han också fått en otroligt rundare och "större" galopp med hjälp av några bommar. Undrar bara hur det blir om jag fortsätter med samma arbete?! 
 
Frolle var kanonfin idag. Jag red på banan, red över cavaletti med avstånd på cirka 5 fötter på 9 bommar. Han är så jävla bra, min fina Frollis! Nu gäller det att detta håller i sig på framtida träningar och tävlingar. Bästa, bästa, bästa ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|