Långtur

Jag skickade iväg ett meddelande till Erica och frågade om inte hon ville hänga med ut på Exet, för att jag inte skulle behöva vara ute hela kvällen. Jag har haft fullt upp med jobb, stängning och bildredigering hela dagen så kände att det kunde vara skönt och inte vara ute hela kvällen. Haha, men så fel jag hade! Vi var ute till 21:40, alltså i över 2 timmar. Vi red en ganska lång runda, över E4, bredvid järnvägen, in i skogen, bredvid E4 och in i skogen igen. Det finns en bäck som man måste rida över som är ungefär 2,5 meter bred och där tog det stopp först. Vi var där i kanske 20 minuter och försökte tvinga över pålllarna, som till slut vågade kliva i vattnet och gå över. Sedan när vi red in på en stig rakt in i skogen kom vi även till en mindre bäck, kanske 50 cm bred. Där stod vi längre, haha. Exet ville inte alls gå över så till slut fick Erica hoppa av och leda honom över. Frolle hoppade efter ganska duktigt! 
Det var en supermysig tur och det kändes verkligen inte som att vi var ute så pass länge. Sent blev det i alla fall! 
 
Nu ska jag snart hoppa i pyjamasen och sova. Jag är jättetrött! Vi hörs mer i morgon, med lite fler foton från idag :) 
 
 
Kan inte sluta skratta åt den här bilden! Exakt lika, som alltid. Hahahaha... 


Kommentarer
Postat av: Erica

Vi får ta och köra lite fler långturer :) men på andra vägar då ;) det var super kul iaf, tack för en trevlig kväll :D

Svar: Ja verkligen!! Detsamma :D
Pernilla Hägglund

2013-05-10 @ 19:14:38
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|