Bebismys

Alla hästarna är nu inne i det nya stallet, skönt! Det har varit full fart i hagen idag och jag har jobbat med det sista i stallet hela kvällen så jag har inte ridit eller aktiverat Frolle eller Leon. Exet är ju mammas ansvar nu. Däremot har jag pysslat om båda två, Leon älskar att bli kliad i nacken och vill gärna provbita i borstarna innan det är ok för mig att borsta haha. Frolle fick BoT-paddarna på sig och massor av pussar för att han är världens bästa ponny! 

Nu ska jag snabbduscha och sedan dra över till Erica, hon som äger Buttler, och äta middag samt titta på någon film och halloweenmysa! Bra lördag :) 





Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Kan du inte skriva ett inlägg och berätta om Leon? :)

Svar: Jo, det ska jag göra! :)
Pernilla Hägglund

2013-11-03 @ 22:18:00
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|