Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Har ni en bra tisdag såhär långt?
 
Jag ställde klockan på åtta i morse, på min lediga dag. Jag plockade fram klippmaskinen och trimmade pälsen på Frolle. Han har blivit så himla svettig och andfådd de senaste träningarna så det var helt enkelt dags att ta bort allt igen. Gjorde ännu en helklippning, fast klippte bara nedanför knäna och haserna på benen. Jag tror han tyckte det var skönt att få bort pälsen för han stod och vilade och hängde med huvudet hela tiden. Gosis! 
Om ett par timmar ska vi åka in till ridskolan och träna för Lena. Det ska bli jätteroligt! 
 
Hej så länge :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|