Godmorgon

 Godmorgon fredag! Du anar inte hur efterlängtad du varit.. 

Jag sitter på tåget på väg till Gävle och skolan. Jag har bara tre lektioner idag så jag kommer hem tidigt, halv fyra! Avslutar dagen med samhällskunskapsprov och det känns helt okej inför det. Jag gillar ju prov bättre än vanliga lektioner så jag är taggad! Ska läsa igenom frågorna ett par gånger nu och checka av. 
Ikväll hoppas jag det är plusgrader så jag kan rida, i alla fall skritta. Känns inte som en rättvis uppladdning för Frolle med två vilodagar innan två dagars hoppkurs. Annars får jag satsa på extra lång framskrittning i morgon. 

Nej nu måste jag plugga, vi hörs mer sen! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|