Marabou och hästens gångarter

Hejsan! Jag sitter i plugghavet och käkar marabou med min syster. Jag har precis skrivit klart och lämnat in min uppsats om "Hästens gångarter och rörelsemekanik" på 6 sidor.. Så jag kan nog titulera mig som expert på det området nu ;) Piffade upp det med bilder på mig och mina hästar, alltid roligare att göra arbeten när man kan använda sig av lite eget material. Jag har även gjort ett kaiptel i Entreprenörskap och Företagande, denna gång om ekonomisk planering.
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, men först vill nog de tre musketörerna komma in! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Alma

- Nytt spännande projekt på bloggen! :D
Utmaningar, tävlingar, vloggar? In och bomba mig med kommentarer!
http://almaahakanssoon.horseworld.se
// Alma Håkansson

2013-11-18 @ 21:53:19
URL: http://almaahakanssoon.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|