Fredag!

Hej på er! Ledsen för att jag inte uppdaterat särskilt bra nu det senaste. Men jag har haft goda anledningar, mycket på både skol- och hästfronten. Sen har jag inte mått så bra denna vecka, men nu känns det mycket bättre! 

Idag fredagslyxade jag och tjejerna med lunchbuffé på en kinarestaurang. Jag provade sushi och vet inte riktigt vad jag tycker om det, gott med ändå inte liksom. Den godaste biten var i alla fall den med en laxbit på. Jag som hatar fisk, hahaha. 
Älskar när vi i NB12A hittar på saker tillsammans. Vi har grym sammanhållning tycker jag och är som en liten familj, på nio pers. Bästa tjejerna! 

Nu på kvällen har jag varit i stallet. Mockade först och red sen en överpigg nyklippt Frolleboll. Kul att han var så energisk! Han rörde verkligen igenom i sin muskulatur och tog ut rörelserna så nu ska han vara mjuk och fin. Pyjamasen och BoT-paddarna åkte på sen. 
Sen har jag putsat det som ska med imorgon. Packar gör jag imorgon, vi ska inte åka förrän vid ett så jag har gott om tid på mig. 

Nu ska jag kolla igenom morgondagens program och se så det sitter, göra en vision och sedan slockna. Jag försöker hålla er uppdaterade under morgondagen! 







Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!
Var supergärna med i min "Helgens blogg" där du kan vinna en länk inför ca 150-200 unika! Vinnaren utses på Söndag (13/10)
http://goldentex.blogg.se/2013/october/ny-omgang-helgens-blogg.html#comment

Kram! och LYCKA TILL!

2013-10-12 @ 22:18:57
URL: http://goldentex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|