På mitt hjärta

Efter 3 dagar utan att ha sett varandra är vi äntligen ute mysig ridtur i skogen tillsammans. Dagarna i Stockholm hos min fina Fredrik har varit jättesköna och roliga, ibland är det skönt att koppla bort allt här hemma. Men nu när jag är hemma igen är det full fart som vanligt. Det är lite stressigt med stallet som ska byggas, massa saker med utvecklingsteamet osv. Men samtidigtr denna vecka fylld med extremt roliga saker såklart, inget känns tråkigt. Jag ser framför allt fram emot FREDAG, då släpper jag hemligheten jag gått omkring och burit på i några veckor! Längtar! 

Nu ska jag och Frolle jogga lite lätt och promenera rakt ut över stock och sten, hans hjärna behöver tänka lite ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|