Update

Hej! ♥ 
 
Gud vad lång den här dagen varit, praktiken tog aldrig slut! Men, jag har haft trevligt i alla fall och belönade mig själv med en chokladkaka efter allt bra jag gjort dom senaste veckorna - pluggat ikapp, vunnit en klass, blivit frisk osv. Dessutom fick jag höra av min ridlärare på REAL igår att jag är på den nivån i ridningen när jag kan rida vilken häst som helst, känna av direkt när jag sitter upp och få dom att gå i form och jobba. Det var så jäkla roligt att höra, som en ren seger! Jag som var så opepp på måndagen och kommer hem nöjdare än nöjdast, coolt att det kan ändras så snabbt. 
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Ta tag i lite plugg som ligger och skräpar och måla naglarna låter väll helt ok? I morgon ska vi köra igång kursen Entrepenörskap & Företagande så jag ska vara på skolan 08:30, dock kommer denna kurs läsas på distans så resterande onsdagar kommer jag börja en timma senare vilket innebär nästan två timmars sovmorgon för mig, inte helt fel! 
 
Nu är Erica inne på slutklämmen med min design, så den kommer snart komma upp här. Håll utkik! 
 
 
You light up my world like nobody else ♥
 


Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Jättekul o höra sånna saker av sin tränare:=) KRAM

Svar: Ja verkligen! Kram :)
Pernilla Hägglund

2013-10-08 @ 19:30:30
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack!
Pernilla Hägglund

2013-10-08 @ 19:31:06
URL: http://sofiebacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|